Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδερφέ μου απ’ τον κόσμο... Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο. (Γιάννης Ρίτσος)

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

"Μα εγώ επιμένω"... Νέο τραγούδι... Μουσική : Γιώργος Κοφινάς, Στίχοι : Κοσμάς Λεοντιάδης, Ερμηνεία : Βασίλης Κασσής...

Στον συνθέτη Γιώργο Κοφινά, άρεσε το ποίημα μου "Μα εγώ επιμένω", το οποίο 
θα περιλαμβάνεται στη νέα μου ποιητική συλλογή με τίτλο "Εγκυμονούσα Ελπίδα"...
Πρόσθεσε μια υπέροχη μουσική, μπήκε στο στούντιο... και ένα όμορφο τραγούδι
ετοιμάστηκε...

Στίχοι

Τα χρόνια που φύγαν, 
χαμένες σκιές, 
σε πόρτες μονίμως κλεισμένες. 

Τα βράδια χωμένα 
σε μαύρες γωνιές, 
τ’ ονείρου ζωές σφραγισμένες. 

Δεν είδες φεγγάρια, 
το φως λιγοστό.
Τ’ αστέρια δε φτάνουν στη γη μας.

Μα εγώ επιμένω, 
πως σ’ άλλους καιρούς, 
αλλιώτικη θα ’ναι η ζωή μας.

Ακούστε το...

4 σχόλια:

  1. Πέτρος Ταουξής, Βούπερταλ9 Δεκεμβρίου 2021 στις 12:31 μ.μ.

    Εξαιρετικό τραγούδι. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τάκης Ιωάννου (Κιλκίς)9 Δεκεμβρίου 2021 στις 12:32 μ.μ.

    Όμορφο το τραγούδι κύριε Λεοντιάδη και υπέροχοι οι στίχοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λεωνίδας Κουρής (Μονεμβασιά)10 Δεκεμβρίου 2021 στις 7:22 μ.μ.

    Μουσική με ιδιαίτερο ηχόχρωμα, καταπληκτικοί στίχοι και εξαιρετική ερμηνεία. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φώτης Κυριακού (Λευκωσία - Κύπρος)10 Δεκεμβρίου 2021 στις 7:23 μ.μ.

    Μου άρεσε πολύ. Τραγούδι ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή